Teczki to jeden z najpopularniejszych środków reklamowych stosowanych w biznesie. Firma powinna zadbać nie tylko o podstawowe ofertówki, w których wręcza się klientom najświeższą ofertę. W przypadku bardziej zaawansowanych projektów, spotkań reprezentacyjnych i kluczowych klientów należy postawić na skórzane teczki z logo.
Skórzane teczki mogą być elementem wyposażania pracowników. To właśnie oni mają styczność z kontrahentami, zdobywają nowych klientów, negocjują warunki umów. Aby rzeczywiście byli najlepszą wizytówką zakładu, należy w nich inwestować, fundując im profesjonalne narzędzia pracy. Tak właśnie należy traktować teczki skórzane i ofertowe, w których zmieszczą się wszystkie umowy, aneksy, załączniki.
Oprócz nich w każdej firmie przydadzą się deski z klipem. One świetnie sprawdzają się podczas spotkań w ternie, prezentacji, gdy pracownik jest w ruchu i ciężko mu zapanować nad całością papierów. W takiej sytuacji sięga po tzw. deskę, w której dokumenty są spięte klipem.
Teczki reklamowe (zwłaszcza te kolorowe) to świetne narzędzia promocyjne, ponieważ można na nich łatwo umieścić logo firmy, dane teleadresowe. Całość prezentuje się bardzo estetycznie, a przez to profesjonalnie. Artykuły te produkuje się w firmowych barwach i wręcza podczas akcji marketingowych: festynów, targów, konferencji, spotkań.