Lubimy robić zakupy. Wielu z nas coraz lepiej się powodzi, co widać po obrotach firm handlowych i usługowych. Jednak wzrost dochodów to tylko jedna z przyczyn lepszej kondycji podmiotów z tej branży. Drugą jest stosowanie przemyślanych działań marketingowych, sięganie po skuteczne gadżety jak np. torby reklamowe.
Torby zakupowe to znakomity przykład, jak przedmiot może łączyć funkcje reklamowe i promocyjne. Estetyczne wykonanie, modny design, odpowiedni (ekologiczny) surowice - to jest przepis na udany gadżet w postaci torby reklamowej, na której nadrukowuje się nazwę firm, jej logo.
Torby zakupowe można też produkować ze sztucznych, syntetycznych materiałów. Trzeba jednak uważać na efekty wizerunkowe. Dzisiaj świadomość ekologiczna konsumentów znacznie się zwiększyła i komuś może się nie podobać, że dane przedsiębiorstwo marnuje zasoby i szkodzi środowisku, wykorzystując w swoich poczynaniach opakowania jednorazowego użytku. Należy więc zaznaczyć, że torbę wytworzono z ekologicznych surowców.
Można też postarać się o torby wielokrotnego użytku. Takie rozwiązanie sprawdza się zwłaszcza w przypadku podmiotów z branży handlowej, działających w obszarze produktów FMCG. Kupujemy je praktycznie codziennie, więc ekspozycja treści umieszczonych na torbie będzie intensywna.